martedì, ottobre 19, 2010

HelenaMaria - dal New Jersey con furore



Ste gemelline mi piacciono un botto!
Dal loro sito HELENAMARIA.COM vi riporto la loro biografia:

HelenaMaria is comprised of identical twin sisters, Helena and Maria Mehalis, born and raised in New Jersey and now currently in Los Angeles, CA. The girls started out playing piano at the age of four and later picked up the guitar in high school when songwriting came naturally. In 2006, Helena and Maria recorded their first album, “Serene,” consisting of all original material which can be found on iTunes. Their 2010 releases include "Burn For Me" and most recently, "Live My Life For Me," which evokes melodic danceable, pop-rock and can be found on iTunes and AmazonMP3 worldwide. "Live My Life For Me" depicts the journey that the two girls experienced as they travelled across country to follow their dreams .


E' in inglese ma si capisce no? :)
le ho scoperte per caso un po' di tempo fa quando cercavo la canzone "love the way you lie" di Rihanna ed Eminem... e sono inciampato in questo video:


Versione stupenda! Al contrario di quella originale troppo commerciale e rovinata dalle lagne di Eminem.

Poi ho iniziato ad informarmi su queste due gemelle e ho trovato davvero dei bei pezzi!

QUI la loro pagina di YouTube
QUI invece il collegamento di iTunes dove scaricare i loro brani

Questo è il loro ultimo singolo:


Io vi consiglio l'acquisto di questo pezzo:


Che ne pensate?? vi piacciono???

Nessun commento:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...